Shkarko Antivirusin e Ri Norton internet Security 2010 Verzioni i plote me Serial falas
Kliko ne kete Link ta Shkarkoni Antivirusin Falas http://nortonintsecurity2010.blogspot.com/

Nese keni degjuar per Filmin me Fame te Lart Comedy Meet the Spartans Shiqo Filmin e Plote teke http://meet-thespartans.blogspot.com/
Ky Film preferohet te jesh mbi moshen 18 Vjeq per ta Shiquar nje Film komedi shume interesante.

Lojra Online si Assassin's Creed II Verzioni i plote kete mund ta Shkarkoni tek : http://assassins2010.blogspot.com/

Si dhe World of Warcraft Full Version with Serial Kliko kete Link ta Shkarkosh kete Loje Falas http://wdf2010.blogspot.com/
Te gjitha Keto programe mund ti Shkarkoni dhe te posedoni ne Pc-ne tuaje kjo do t'ju ndihmoje te mbroni Pc-ne dhe te kenaqeni me Lojrat me te famshme qe me Miliona Moshatar luajne Online per Cdo dite.

e martë, 28 korrik 2009

A mund te Luani Bateri?

Kur isha fëmijë, unë të kërkuar nga të gjithë jetës ishte të jetë në gjendje të luajnë çdo instrument nën diell. Pretty qëllimi fisnik, të drejtë? I shpenzuar nja dy dekada të mësuarit të shumta instrumenteve, kam nja dy mastered; me shumë prej instrumenteve I konsideruar veten një lojtar mesatar, por se ishte ok - së paku sa mund të bëjmë atë! Vite shkuan nga, unë mbajtur instrumenteve të reja të të mësuarit, dhe unë ishte shumë krenar të veten. Një ditë, unë vendosi se ishte koha për të mësuar e bateri. Unë fillova me dredhinë daulle, dhe unë ishte i drejtë në se duke luajtur. Tjetra, e tri-toms, bas e daulle, simbolet, dhe kështu me radhë. Të jesh i overachiever që jam, vendosa një ditë për të marrë një sërë daulle. Unë punuar në të, në ditë dhe jashtë, që lufton për të bërë disa nga kjo ndjenjë sërë bateri. Kam shembur mbi ta endlessly, përpiqet të gjejë tim mundi - për t'i bërë ato të punojnë së bashku të gjitha ndërsa në duart e mia. Babai im, duke qenë një lloj shpirti, ecte duke luajtur në mbi mua tim vendosur zukat dhe tha, "Ti e di, ju duket si një maniak flailing rreth atje." Skip përpara disa vjet më vonë. Unë ende kanë vendosur që zukat (hedhë në tim), dhe unë ende luajnë atë kohë pas kohe. Nuk ka vendosur të mësimeve, libra, ose studimi duket për të mësuar duart dhe këmbët e mia për të lëvizur si ata duhet me bateri. E mia mund të përfundojë mendjeshkurtër, dhe unë kam dhënë dorëheqjen për ne vetë fakti se 1) Unë nuk mund ta bëjë atë dhe të gjithë veten 2) Në qoftë se Unë kam nevojë për një baterist, si edhe unë mund të punësojë një profesionist. E morale e mi është histori, e di atë që unë mund dhe nuk mund të arrihet. E nuk janë të bateri tim 'çaj', por unë e di të disa individët të cilët janë shumë të mira në bateri. Kjo është e vërtetë në biznesin tim si edhe; ndërsa Unë mund të mbaj libra dhe bëjnë time im personal taksat, kur Unë të vënë të gjitha të kontabilitetit / llogarimbajtje së bashku, unë të përfundojë si një maniak flailing edhe një herë. Shumë pronarë të biznesit duket të jetë nën supozim se ata mund të bëjnë të gjitha, që ato të mund të arrijë të gjithë mbështetjen-se tyre nevojat e biznesit. Në përvojën time, kjo është jo vetëm e vërtetë, por gjithashtu mund të bëni biznes duken shumë joprofesionale. Aftësia juaj për të thënë, "Unë nuk jam i një web projektuesi" ose "Unë nuk jam një kontabilist" ose "Unë nuk e di kokën nga një vrimë në terren në lidhje me të [plotësojë një bosh]" do të vendosë biznesin tuaj larg nga turma. Unë mund të të ju jap një shembull të madh për: E di asgjë për të ardhshëm të pasurive të patundshme. Unë e di se ka diçka për të bërë me shtëpi, hipotekat, Listimet, dhe showings; por që e bën mirë atë që bëjnë mua? Megjithatë, unë e di një mik të minave ka përvojën e mjaftueshme në pasuri të patundshme, dhe kjo është tregu i saj i ngrohtë. Kështu, çdo hetim të shkoj në lidhje me pasuri të patundshme të dërgojë në my friend. Ne të gjithë e harrojmë ose në një kohë tjetër që ne nuk mund ta bëjnë çdo gjë, dhe të marrin në projektet ne nuk janë të kualifikuar për blatantly. Është e domosdoshme që ne jo vetëm të gjeni ngrohtë të tregut tonë, por edhe kuptoj se çfarë ne nuk mund të arrijmë me sukses, dhe të kalojë atë të dikujt që e bën. Unë nuk mund të luajë bateri, por unë jam i një master në flaut dhe trombon. Unë nuk mund ta bëjnë llogarimbajtje / kontabilitetit, por jam në një kampion marketing dhe projektimi. How about you?

0 Komente:

Posto një koment

Ju Lutem lini Komentet tuaja sa i perket postimeve qe ne kemi bere, si dhe mund te shtroni Pyetje,Pergjigje per qfardo qe deshironi ju. Prandaj mos hezitoni Komentoni menjehere,Faleminderit.

Shkruaje ne Chat dhe Shtyp Enter ne tastaturen tuaj.

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info
http://www.You4Dating.com ,1.Websiti Yne - është një mënyrë e madhe për të gjetur miq të rinj ose partnerë, për argëtim, Dating dhe marrëdhënie afat-gjata. Takimi dhe socializimi me njerëz është edhe më zbavitëse dhe e sigurt. Free Online Dating 2. You4Dating është 100% Free Dating Site, S'ka qargje kurrë. Ne Ju lejon të Kontaktoni dhe te Kufizoni kedo qe ju deshironi. 3. You4Dating është përgjegjës për krijimin e marrëdhënieve të provuar per Vitin është e mundur për të gjetur Love Online. Ajo do të bëhet shpejt një udhëheqës në Internet Dating Industrisë për shkak të saj Advanced Features dhe matching Sistemet, dhe para se gjithashe është një shkake 100% Falas-4. You4Dating është websit Ndërkombëtare Dating Website shërben per te gjithe, pa marr parasysh a jeni musliman, të krishterë, katolikë, Singles çifute, Senor Dating, Dating Zi, Dating apo aziatike, 5.Shiqoni nese keni shkuar deri ketu ju deshironi te takoni dike. Vizito http://www.You4Dating.com dhe Fillo me takimet Menjehere. Regjistrohu të takoshe më shumë se 100.000 Perdorues te Regjistruar.http://www.You4Dating.com .
Nese ky Blog ju ka Ndihmuar, ju lutem Vendosni kete Link ne Websitet (Bloget) tuaja: http://kontabiliteti-ndihma.blogspot.com si dhe http://www.You4Dating.com , Faleminderit .